Monday, December 4, 2017

NAK V-SHAPE KAN MUKA ANDA ?

                                             


                              RAWATAN RADIO FREQUENCY




 
Teknologi Radio Frequency ( RF ) alias " SETRIKA WAJAH " ternyata juga memiliki
segudang manfaat untuk kecantikkan wajah . Salah satu teknologi yang sedang naik daun
khususnya terkait kerutan di wajah , adalah RADIO FREQUENCY ( RF ) atau yang
sering disebut " SETRIKA WAJAH " . Teknologi yang lebih dikenali sebagai pembentuk
pipi agak terlihat lebih tirus ini . Sebenarnya memiliki manfaat utama sebagai
penghilang kerut .


Selain itu, pemakaian sunscreen pun menjadi mutlak dilakukan secara rutin. 
Sementara dua hari sebelum diperkenankan mencuci muka dengan air panas atau mengaplikasikan obat .

         
Ingat, dengan sekali perawatan RF bukan berarti semua masalah wajah tuntas 
selamanya . Untuk hasil yang optimal , lakukan perawatan 
penunjang seperti facial dan peeling, juga konsumsi makanan yang mengandung
antioksidan secara rutin. Kedisiplinan ini sangat diperlukan agar hasil rawatan tak berakhir sia-sia.





BERMINAT ?

Hubungi rangkaian Marissa Aesthetic atau kunjungi kami

Marissa Aesthetic Semenyih (HQ)
No 26-1, Jalan Semenyih Sentral 4,
Semenyih Sentral, 43500 Semenyih, Selangor
Hotline 03-87234808 /013-2448484

Marissa Aesthetic Shah Alam
No G41 Laman Seri Business Park Jalan Persiaran Sukan Seksyen 13,
40100 Shah Alam. Selangor
Hotline 03-55233505/013-3881353

Marissa Aesthetic Kuantan
No 48A, 1&2 Floor, Jalan Putra Square 2, Chinatown Putra Square.
 25200 Kuantan, Pahang
Tel: 09-5315652/017-3894748

Marissa Aesthetic Bandar Baru Bangi
D09-02 Plaza Paragon Point,
Jalan Medan Pusat, Pusat Bandar,
43650 Bandar Baru Bangi, Selangor
Tel: 03-89289334/013-3351353

Marissa Aesthetic Melaka
No 86, Jalan Lagenda 5, Taman 1 Lagenda, 75400 Melaka
Tel: 06-2884843/013-2281353

Marissa Aesthetic Kelantan
Level 21-AA-208 D’Perdana Sri Cemerlang, 
Lot 319 Seksyen 27, Jalan Sri Cemerlang,
15300 Kota Bahru, Kelantan
Tel: 013-388 0987

Marissa Aesthetic Senawang
42-2A, Tingkat 1, Perniagaan Senawang Jaya,  Senawang
 70450 Seremban, Negeri Sembilan
Tel: 06-6753707/013-8861484

SOHO Kedah
B-2-3, Condo 900,Jalan Golf and Country Club 06000 Jitra, Kedah.
Tel: 04-9161878/019-470171

             

Tuesday, October 24, 2017

TAMPIL MUDA 10 TAHUN DARI USIA SEBENAR !!!!



Hi kesayangan Marissa semua 💘

Ada tak diluar sana yang ingin tampil muda 10 tahun dari usia sebenar !!??? Haaa, jangan risau sekarang ni macam macam cara dan pelbagai inisiatif yang ada untuk tampil muda 10 tahun dari usia anda yang sebenar 😊


Antara salah satu inisiatif yang dapat anda lakukan ialah dengan melakukan RAWATAN LAZER RADIO FREQUENCY (FR). Mesti ada yang tertanya kan apa tu (RF) ???😯 okay, dekat sini saya akan terangkan secara ringkas apa itu rawatan (RF). (RF) adalah teknolgi yang bersifat pro perubatan dan ia bukanlah bersifat intrusif. Tanpa membakar kulit seperti sinaran laser, (RF) mengeluarkan haba yang tidak terlalu panas untuk mensimulasikan lapisan kulit dermal. Aktiviti simulasi ini dilakukan ke atas kolagen semula jadi yang terkandung dalam kulit bagi mengetatkan lagi permukaan kulit yang kendur.


Selain daripada itu, rawatan (RF) juga bukanlah hanya untuk muka, tetapi sesuai juga untuk dilakukan di seluruh bahagian badan termasuklah perut, peha, lengan, pinggang dan sebaginya. Jadi jelaslah disini, rawatan (RF) ini sesuai digunakan untuk kesemua jenis masalah dan lebih lebih lagi pada masalah lebihan lemak😚 Rawatan ini juga tiada had umur tapi saya sarankan untuk mereka diluar sana yang umur 25tahun ke atas .

Di sini saya nyatakan treatment ini adalah untuk :
💙mengurangkan lemak yang berlebihan
💙menghilangkan kesan calar, parut lama
💙menghilangkan kedutan
💙garisan halus pada wajah
💙mata bengkak atau eye bag


Di sini Marissa ingin share berita baik yang mana sekarang Marissa Aesthetic adapromosi sempena ulang tahun yang ke-5 💕💕💕 Jadi rebut lah peluang yang ada sekarang !! Datang beramai ramai untuk dapatkan harga promosi di setiap cawangan kami di seluruh Malaysia !! Jangan lepaskan peluang 😘😘😘

Hubungi rangkaian Marissa Aesthetic atau kunjungi kami

Marissa Aesthetic Semenyih (HQ)
No 26-1, Jalan Semenyih Sentral 4,
Semenyih Sentral, 43500 Semenyih, Selangor
Hotline 03-87234808 /013-2448484

Marissa Aesthetic Shah Alam
No G41 Laman Seri Business Park Jalan Persiaran Sukan Seksyen 13,
40100 Shah Alam. Selangor
Hotline 03-55233505/019-3561353

Marissa Aesthetic Kuantan
No 48A, 1&2 Floor, Jalan Putra Square 2, Chinatown Putra Square.
 25200 Kuantan, Pahang
Tel: 09-5315652/017-3894748

Marissa Aesthetic Bandar Baru Bangi
D09-02 Plaza Paragon Point,
Jalan Medan Pusat, Pusat Bandar,
43650 Bandar Baru Bangi, Selangor
Tel: 03-89289334/019-2151353

Marissa Aesthetic Melaka
No 86, Jalan Lagenda 5, Taman 1 Lagenda, 75400 Melaka
Tel: 06-2884843/019-2311353

Marissa Aesthetic Kelantan
PT 729 T/Jalan Hulu Pasar, Bazar MDKB, 16450 Ketereh, Kelantan
Tel: 09-7882304/013-3880987

Marissa Aesthetic Senawang
42-2A, Tingkat 1, Perniagaan Senawang Jaya,  Senawang
 70450 Seremban, Negeri Sembilan
Tel: 06-6753707/013-8861484

SOHO Kedah
B-2-3, Condo 900,Jalan Golf and Country Club 06000 Jitra, Kedah.
Tel: 04-9161878/019-4701719





Friday, October 13, 2017

TERBAIK! FACIAL RF !!

Apa yang bestnya sangat tentang treatment ini adalah untuk:
❤️ menegangkan kulit
❤️ mengangkat dan mengetatkan kulit kendur
❤️ mampu mengecilkan garis halus dan kedut
❤️ memulihkan parut jerawat
.
Selepas rawatan pengeluaran kolegen akan lebih baik dan elastin akan turut meningkat.




Jadi, tunggu apa lagi. jom cuba! promosi menarik sempena 5TH ANNIVERSARY MARISSA 💘💘💘

Hubungi rangkaian Marissa Aesthetic atau kunjungi kami
Marissa Aesthetic Semenyih (HQ)
No 26-1, Jalan Semenyih Sentral 4,
Semenyih Sentral, 43500 Semenyih, Selangor
Hotline 03-87234808 /013-2448484

Marissa Aesthetic Shah Alam
No G41 Laman Seri Business Park Jalan Persiaran Sukan Seksyen 13,
40100 Shah Alam. Selangor
Hotline 03-55233505/019-3561353

Marissa Aesthetic Kuantan
No 48A, 1&2 Floor, Jalan Putra Square 2, Chinatown Putra Square.
 25200 Kuantan, Pahang
Tel: 09-5315652/017-3894748

Marissa Aesthetic Bandar Baru Bangi
D09-02 Plaza Paragon Point,
Jalan Medan Pusat, Pusat Bandar,
43650 Bandar Baru Bangi, Selangor
Tel: 03-89289334/019-2151353

Marissa Aesthetic Melaka
No 86, Jalan Lagenda 5, Taman 1 Lagenda, 75400 Melaka
Tel: 06-2884843/019-2311353

Marissa Aesthetic Kelantan
PT 729 T/Jalan Hulu Pasar, Bazar MDKB, 16450 Ketereh, Kelantan
Tel: 09-7882304/013-3880987

Marissa Aesthetic Senawang
42-2A, Tingkat 1, Perniagaan Senawang Jaya,  Senawang
 70450 Seremban, Negeri Sembilan
Tel: 06-6753707/013-8861484

SOHO Kedah
B-2-3, Condo 900,Jalan Golf and Country Club 06000 Jitra, Kedah.
Tel: 04-9161878/019-4701719

Thursday, July 20, 2017

RADIO FREQUENCY LASER




Radio frequency skin tightening (RF) is an aesthetic technique that uses RF energy to heat tissue and stimulate subdermal collagen production in order to reduce the appearance of fine lines and loose skin. The technique induces tissue remodeling and production of new collagen and elastin. This treatment can be performed on face and body.

In Beauty and Laser Clinic we use bi-polar Radio frequency which is the new technology for skin tightening treatments. RF is designed to treat loose and sagging skin, energizing, toning and strengthening the muscles and skin.
Loose skin will be firmer, more toned, healthier and younger looking.  Results are noticeable and continuously improve for weeks to come. Radio Frequency can be a stand-alone treatment, or can be used in combination with the other procedures.
Treatable areas include:
  • Forehead and brow
  • Chin and jowls
  • Neck skin
  • Upper arms and hands
  • Abdomen and love handles
  • Buttocks
  • Inner and outer thighs
  • Cellulite and stretchmarks


In Beauty and Laser Clinic we use bi-polar Radio frequency which is the new technology for skin tightening treatments. RF is designed to treat loose and sagging skin, energizing, toning and strengthening the muscles and skin.
Loose skin will be firmer, more toned, healthier and younger looking.  Results are noticeable and continuously improve for weeks to come. Radio Frequency can be a stand-alone treatment, or can be used in combination with the other procedures.
Treatable areas include:
  • Forehead and brow
  • Chin and jowls
  • Neck skin
  • Upper arms and hands
  • Abdomen and love handles
  • Buttocks
  • Inner and outer thighs
  • Cellulite and stretchmarks

RF Skin Tightening has three effects on the skin:

1. Tissue Retraction: The generated heat immediately tightens the skin.
2. New collagen formation: By heating the dermis, new collagen production is stimulated.
3. Improved circulation: Skin Tightening improves blood and lymphatic flow.

What should I expect after my treatment?

Redness and heat in the treated skin that disappears within 30 minutes.

How many treatments are recommended?

A course of 8-10 treatments is recommended with weekly treatments. Maintenance treatments are recommended every 14 weeks.



Sunday, February 26, 2017

Kekal Muda secara Instant !



Langsing dan Menawan dengan RadioFrekuensi.

Setiap wanita pasti ingin memiliki tubuh ideal. Pengertian ideal disini adalah memiliki tubuh langsing  atau ramping tanpa ada sebarang pengumpulan lemak di bagian tubuh serta memiliki otot tubuh yang cantik tanpa terlihat mengelebeh. Impian ini akan membuat mereka tampil berkeyakinan. Terdapat berbagai cara untuk mendapatkan tubuh langsing secara cepat antara nya ialah dengan melakukan Laser Radio Frekuensi. Laser ini mampu mengurangkan lemak di bahagian tertentu ataupun di bahagian yang mengelebeh seperti perut, paha, dan lengan. Dengan begitu treatment ini dapat membantu para wanita yang ingin ukuran tubuhnya berkurang secara ideal dan mendapatkan kulit yang lebih cantik.
Treatment RF ini dapat mengurangkan  lemak sebanyak 1-3 cm untuk seseorang yang memiliki tubuh kurus. Manakala yang bertubuh gemuk dapat dikurangkan hingga 5 cm. Treatment ini hanya mengambil masa 30 minit di setiap  bahagian tertentu. Untuk permulaan laser ini  boleh dilakukan seminggu sekali dan ntuk hasil maksimum treatment ini sebaiknya dilakukan 5-6 kali treatment.




Laser Radio Frekuensi Bukan sahaja boleh dilakukan di badan malah boleh dilakukan diwajah.Rawatan ini dipanggil Seterika Wajah. Teknologi yang lebih dikenali sebagai pembentuk pipi agar terlihat lebih tirus ini, sebenarnya memiliki manfaat utama sebagai penghilang kedut.

Tak perlu merasa takut mendengar istilahnya, karena  RF tak menggunakan jenis setrika yang biasa digunakan hari-hari. Cumanya teknologi RF  mengalihkan suhu panas atau thermal heat dari gelombang radio dan disalurkan ke lapisan kulit bagian atas  epidermis.
Wajah akan mengalami pemanasan yang bertujuan untuk meningkatkan produksi kolagen dan membuang racun-racun melalui sistem limfatik. Hasilnya, wajah yang "disetrika" akan lebih bernutrisi dan nampak anjal serta sihat.
 Selain manfaat utamanya, RF pun memberikan solusi untuk berbagai masalah kulit wanita, khususnya pada area wajah dan leher. Mulai dari mengurangkan lingkar hitam di sekeliling mata, menghilangkan kedutan pada leher, hingga yang paling rancak diperbincangkan, membuat wajah lebih tirus.

Jadi bagi sesiapa yang berminat untuk mendapatkan rawatan ini boleh segera kunjungi kami dengan segera. Atau terus hubungi kami untuk mengetahui mengenai rawtan ini secara lebih lanjut.

Marissa Aesthetic Enterprise Malaysia

Semenyih HQ
No26-1 Jalan Semenyih Sentral 4,
Semenyih Sentral, 43500 Semenyih Selangor
Tel : 03-87234808/0132448484

Bandar Baru Bangi
D 09-02 Plaza Paragon Point, Jalan Medan Pusat,
Pusat Bandar 43650 Bandar Baru Bangi Selangor
Tel : 03-89289334 /0162259334

Shah Alam 
No G41 Laman Seri Business Park Jalan Persiaran 
Sukan Seksyen
1,41000 Shah Alam, Selangor
Tel : 03-55233505/0193963678

Melaka
No 86, Jalan Lagenda 5 Taman 1
Lagenda, 75400 Melaka
Tel : 062884843 / 0133386698

Kelantan 
PT 729 T/ Jalan Hulu Pasar Bazar
MDKB 16450 Ketereh, Kelantan
Tel : 09-7882304/0133880987

Kuantan 
No 48A 1&2 Floor, Jalan Putra Square
2, Chinatown Putra Square
25200 Kuantan, Pahang 
Tel: 09-5315652 /017-3581619

Atau anda boleh layari lawan web http://marissaskin.my/



Saturday, November 12, 2016

BAHAYA DIABETES


Diabetes dirujuk sebagai kencing manis, yang menggambarkan sekumpulan penyakit metabolik di mana orang yang mempunyai glukosa darah tinggi (gula darah), sama ada kerana pengeluaran insulin tidak mencukupi, atau kerana sel-sel badan yang tidak bertindak balas dengan baik terhadap insulin, atau kedua-duanya. Pesakit dengan gula darah tinggi biasanya akan mengalami polyuria (kerap membuang air kecil), mereka akan menjadi lebih dahaga (polydipsia) dan lapar (polyphagia). Kebanyakan makanan yang kita makan akan bertukar menjadi glukosa, atau gula. Kemudian, glukosa tersebut akan digunakan oleh badan sebagai tenaga. Pankreas, adalah organ yang terletak berhampiran perut. Ia akan menghasilkan hormon yang dipanggil insulin untuk membantu glukosa masuk ke dalam sel-sel badan kita. Apabila anda mempunyai diabetes, badan anda sama ada tidak membuat insulin yang cukup atau tidak boleh menggunakan insulin sendiri seperti yang sepatutnya. Ini akan menyebabkan gula terkumpul dalam darah. Diabetes boleh menyebabkan komplikasi kesihatan yang serius termasuklah penyakit jantung, buta, kegagalan buah pinggang, amputasi dan strok.

TERDAPAT DUA JENIS DIABETES IAITU:

a) Diabetes Jenis 1

Diabetes Jenis 1  adalah penghidap diabetes yang bergantung kepada insulin atau memerlukan insulin untuk merawat. Biasanya terdiri daripada kanak-kanak atau orang dewasa yang muda. Ia merupakan penyakit yang akan memusnahkan sel-sel pancreas menyebabkan tiada pengeluaran insulin. Pesakit dengan Diabetes Jenis 1 juga perlu mengambil suntikan insulin untuk sepanjang hidup mereka. Mereka juga perlu memastikan tahap darah-glukosa yang betul dengan menjalankan ujian darah yang tetap dan mengikuti diet yang telah di khaskan.

b) Diabetes Jenis 2

Diabetes Jenis 2 pula adalah bukan diabetes yang bergantung kepada insulin. Ia biasanya memberi kesan kepada mereka yang berumur 45 tahun dan ke atas, dan juga juga mempunyai berat badan yang berlebihan. Mereka yang mengalami Diabetes Jenis 2 ini, tidak dapat menghasilkan insulin dan gula yang cukup untuk diserap ke dalam aliran darah. Kajian menunjukkan, kira-kira 90% daripada semua kes-kes kencing manis di seluruh dunia adalah dari jenis ini. Pesakit Diabetes perlu mengukur tahap glukosa, untuk menentukan tahap glukosa dalam darah. Terdapat sesetengah individu, mampu mengawal Diabetes Jenis 2 dengan menurunkan  berat badan, mengikuti diet yang sihat, melakukan banyak latihan dan aktiviti kesihatan, dan memantau tahap glukosa darah mereka setiap waktu. Walau bagaimanapun, Diabetes Jenis 2, biasanya penyakit yang progresif . Dimana penyakit ini akan perlahan-lahan menjadi lebih teruk, kemudian pesakit mungkin akan berakhir dengan perlu mengambil insulin tambahan biasanya dalam bentuk tablet.

PEREMPUAN

Selain itu juga, individu yang berlebihan berat badan atau obes juga mempunyai risiko yang lebih tinggi untuk mendapat Diabetes Jenis 2, berbanding mereka yang mempunyai berat badan normal. Mereka yang mempunyai banyak lemak visceral seperti dibahagian tengah, lemak perut, atau obesiti abdomen adalah sangat berisiko. Berat badan yang berlebihan/obesiti menyebabkan tubuh melepaskan bahan kimia yang boleh menjejaskan kestabilan sistem kardiovaskular dan metabolik badan. Individu yang mempunyai berat badan yang berlebihan, tidak aktif secara fizikal dan memakan makanan yang tidak seimbang akan menyumbangkan kepada risiko mengaktifkan Diabetes Jenis 2. Disamping itu juga, pengambilan minuman bikarbonat atau bergas satu tin sehari, boleh meningkatkan risiko kita menghidap Diabetes Jenis ini.  Kajian ini telah dijalankan oleh sebanyak 22% penyelidik dari Imperial College London, dan telah melaporkan dalam jurnal Diabetología. Para saintis ini percaya bahawa kesan minuman ringan bergula akan menyebabkan risiko untuk mendapat diabetes bagi peminum tersebut adalah lebih tinggi dan bukan sekadar dipengaruhi oleh berat badan. Risiko mendapat Diabetes Jenis 2 juga lebih besar bukan sekadar faktor usia. Etrdapat juga kajian menunjukkan, keadaan dimana terdapat segelintir individu menjadi kurang aktif apabila semain meningkat usia dan cenderung untuk menambahkan berat badan. Kebanyakan penghidap penyakit ini dilaporkan adalah dari orang-orang Timur Tengah, Afrika, atau keturunan Asia Selatan.

LELAKI

Manakala, bagi kaum lelaki yang mempunyai tahap testosteron yang rendah juga mempunyai risiko yang tinggi untuk mendapat Diabetes Jenis 2. Beberapa penyelidik dari Universiti Edinburgh, Scotland telah menjalanakan kajian menunjukkan bahawa paras testosteron yang rendah boleh dikaitkan dengan rintangan insulin. Kadar hormone testosterone yang rendah pada lelaki boleh meningkatkan risiko penyakit kencing manis. Kajian telah mendapati bahawa paras testosteron yang rendah dikaitkan dengan rintangan terhadap insulin, hormon yang mengawal tahap gula dalam darah. Kajian ini adalah yang pertama untuk secara langsung menunjukkan bagaimana tahap testosteron yang rendah dalam tisu lemak boleh memainkan peranan penting bagi mengaktifkan penyakit Diabetes Jenis 2. Testosteron adalah hormone lelaki yang memainkan peranan penting dalam sistem reproduktif lelaki serta menggalakkan ciri-ciri seksual sekunder seperti otot meningkat, jisim tulang dan pertumbuhan bulu badan. Penghasilan testosteron yang rendah dikaitkan dengan kegemukan, yang merupakan faktor berisiko tinggi untuk Diabetes. Ia akan bertindak melalui sel-sel lemak dan memasuki molekul yang dikenali sebagai reseptor androgen. Ini menyebabkan testosterone mengaktifkan gen-gen yang dikaitkan dengan obesiti dan Diabetes.

Beberapa Kajian yang dijalankan oleh, Pertubuhan Diabetes Antarabangsa (IDF) membuktikan diabetes menjadi ancaman kesihatan yang utama pada masa kini.  Antara perubahan ketara yang biasa dilalui penghidap diabetes adalah sentiasa berasa dahaga, kerap membuang air kecil terutamanya pada waktu malam, selera makan meningkat, letih, hilang berat badan, luka yang lambat sembuh serta penglihatan menjadi kabur.

Untuk penerangan dengan lebih lanjut tentang rawatan laser RF, sila hubungi kami!!

Semenyih (HQ) : 03-8723 4808 / 013-244 8484 / 013-2724808

Shah Alam : 019-396 3678 / 03-5523 3505

Bangi : 03-8928 9334/ 014-643 7996

Melaka : 06-288 4843 / 013-338 6698

Kuantan : 017-358 1619 / 09-5315652

WHATSAPP : 012-6080159 (Ain) 019-6486726 (Aizat)

WEBSITE : www.marissaskin.my

FACEBOOK : Marissa Aesthetic HQ

PM kami terus untuk maklumat lanjut >>

www.facebook.com/messages/MarissaAestheticHQ

Monday, August 17, 2015

Radio Frequency Treat Cellulite

Radiofrequency (RF) treatments are procedures involving the use of a radiofrequency (RF) energy device to heat up and tighten tissue to boost blood flow and break down cellulite and fat. The radiofrequency energy heats the skin without damaging it, in order to break down fatty cells and stimulate collagen

production, which improves skin tone and elasticity. Radiofrequency treatments can be used to treat excess pockets of fat on the stomach, hips and thighs, reduce cellulite and tighten saggy skin caused by weight loss or pregnancy. The treatment is very safe and has minimal downtime.
Radiofrequency treatments are ideal for those who wish to effectively contour the body, reduce fatty deposits and improve the appearance of cellulite.
Body Treatment There are four main types of radiofrequency treatment: Accent, Thermacool, Velashape and Tripollar. All use unique hand-held devices to deliver RF energy into the skin and deeper tissues to break down cellulite; releasing and flushing away toxins and fatty deposits; draining excess fluid; and boosting collagen production to improve the skin’s appearance. Most devices are suitable for use on the
face and body. Treatment usually takes from 30-90 minutes depending on the size of the treatment area.
Depending on your pain tolerance, a topical anaesthetic cream may be applied to your skin prior to treatment to help numb the skin. Depending on the device being used, a ‘treatment grid’ may then be drawn over the treatment area to assist the practitioner in navigating whilst delivering the RF energy to help ensure an even application of the radiofrequency. A lubricating gel will be applied over the treatment area to allow the handpiece to move smoothly over the treatment area, then your practitioner will work across the treatment area delivering targeted RF energy. Once completed, a soothing gel or cold pack may be applied to your skin.
Depending on the device being used, it may be recommended to have a session every 1-2 weeks with an average of 8-10 sessions in a treatment programme. With all devices, ongoing monthly maintenance sessions will be required.
 You may be advised to apply a cooling or soothing lotion to the treatment area after a session. Most people find that they can return to normal activities immediately after treatment.
The RF energy will heat up your skin and underlying tissue during treatment, although some devices have
inbuilt cooling mechanisms to protect your skin from the heat and make the treatment more comfortable. The most common side effects of RF treatment are some swelling, redness or bruising around the treated area, which will typically disappear in a few days.
With deep, controlled heating of the fatty layers under the skin, RF treatments tighten the tissues and boost blood circulation, resulting in fatty deposits being broken down and drained through the lymphatic system, reducing the appearance of cellulite.



Semenyih (HQ) : 03-8723 4808 / 013-244 8484
Shah Alam : 019-396 3678 / 03-5524 5697
Bangi : 03-8928 9334/ 016-225 9334
Nilai : 012-358 5949
Melaka : 06-317 0412 / 013-338 6698
Kuantan : 017-358 1619 / 09-517 3561
WHATSAPP : 012-608 0159
WEBSITE : marissa-esthetic.com
FACEBOOK : Marissa Aesthetic